Egészségünket védő omega 3 zsírsav

Egészségünket védő esszenciális zsírsav

Omega 3 zsírsavak szerepe az egészségünk megőrzésében

A növényekben és az állatokban fellelhető zsírok közül, az omega 3 zsírsavak, és az omega 6 zsírsavak, amelyhez a szervezetünknek feltétlenül hozzá kell jutni.Ezt a kettő alapvető zsírsavat, táplálkozásunkból nem hagyhatjuk ki, mert annak az egészségünk látja kárát.

Egészségünkre gyakorolt előnyös tulajdonságainak szerepét kutatások sora támasztja alá.

A szívbetegségek esélyét csökkentik az omega 3 zsírsavak. Alacsonyan tartják a triglicerid szintet, csökkentik a magas vérnyomást, segítenek abban, hogy az erek megőrízzék rugalmasságukat, és védik őket a gyulladásoktól, elősegítik a jó vérkeringést.

elegedetteletomega3.jpg

Természetes gyulladáscsökkentők, megelőzik enyhítik a betegségek tüneteit, mint az asztma, ízületi gyulladás.

A jó látáshoz a szem retinájának különösen fontos az omega 3 zsírsavak amelyek javítják a szem hajszálereinek a vérellátását, és a szív ereinek is jót tesznek.

Az omega 3 zsírsavak építik fel az agy szürkeállományának nagy részét, és az agy táplálékául is szolgálnak.

A kutatók szerint azokban az országokban ahol sok halat esznek, kevesebb depressziós ember van.

A kutatások végül arra az eredményre jutottak, hogy az embereknek számos problémája, mint a rossz hangulat, ízületi gyulladás, immunrendszeri betegségek, depresszió és a sokszor halálos kimenetelű infarktus is részben annak köszönhető, hogy nem fogyasztanak elegendő omega 3 zsírsavat.

A bejegyzés trackback címe:

https://omega3.blog.hu/api/trackback/id/tr515412318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

BIO EGÉSZSÉG BIOBOLT

 

Elérhetőségek:

https://multi-vitamin.hu/

Az omega3 zsírsavak elősegítik a normális vérnyomás megőrzését. A telített zsírsavak többszörösen telítetlenekkel való helyettesítése az étrendben kedvezően befolyásolja a vér összes és LDL koleszterin szintjét.

 

Megtekint►►

A többszörösen telítetlen zsírsavak közül az EPA és a DHA hozzájárulhat a szív megfelelő működéséhez.

 

Megtekint►►