Egészségünket védő omega 3 zsírsav

Egészségünket védő esszenciális zsírsav

Omega 3 forrás, lazacolaj

Friss halból származó,ténylegesen finomítatlan Omega-3 olaj, a A NOR-OIL Szűz Lazacolaj a világpiacon az első. Az olaj a hal kifogásától számított 75 percen belül kinyerésre kerül.

lazachusomega.jpg

Egy finomítatlan olaj nincs kitéve a tárolásból fakadó terhelésnek, hő vagy egyéb finomítási eljárásoknak, melyek eltávolítják a vitaminokat, ásványi anyagokat, antioxidánsokat vagy más hasznos lipid frakciókat, melyek szinergikus egészségügyi előnyöket eredményeznek, úgy, mint ahogy a friss, nyers halban.

Kevesebb omega-3, de jobb egészségügyi hatást, mutattak ki a vizsgálatok ,a finomítatlan olajok gyorsabban és hatékonyabban szívódnak fel a szervezetünkben. A finomítatlan lazacolaj 2-9-szer hatékonyabb, mint a finomított Omega-3 vagy a tőkehalmáj olaj.

Egy 2006-ban publikált norvég tanulmány összehasonlította a párolt lazacot a tőkehalmáj olajjal (CLO) és az EPA-DHA Omega-3 zsírsavak felszívódását.

A párolt lazacból származó EPA-DHA mennyiség napi mindössze 1,2 g volt, míg a finomított tőkehalmáj olajból származó EPA-DHA mennyisége napi 3 g. A vérben mért EPA-DHA értékek a párolt lazac esetében szignifikánsan magasabbak voltak, annak ellenére, hogy a tőkehalmáj olajban az EPA-DHA érték 2,5 magasabb volt.

Egy olasz tanulmány hasonló eredményeket állapított meg. Gyakorlatilag 2-9-szer nagyobb dózist kell a finomított és koncentrált Omega-3 kapszulából elfogyasztanunk, hogy hasonló értékeket mérhessünk a vérben, mint a kíméletesen párolt lazac fogyasztása esetén.

A bejegyzés trackback címe:

https://omega3.blog.hu/api/trackback/id/tr355362944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

BIO EGÉSZSÉG BIOBOLT

 

Elérhetőségek:

https://multi-vitamin.hu/

Az omega3 zsírsavak elősegítik a normális vérnyomás megőrzését. A telített zsírsavak többszörösen telítetlenekkel való helyettesítése az étrendben kedvezően befolyásolja a vér összes és LDL koleszterin szintjét.

 

Megtekint►►

A többszörösen telítetlen zsírsavak közül az EPA és a DHA hozzájárulhat a szív megfelelő működéséhez.

 

Megtekint►►