Egészségünket védő omega 3 zsírsav

Egészségünket védő esszenciális zsírsav

Omega 3 kiegészítés táplálkozási hiányosságok pótlására

Az omega 3 pozitív táplálkozástani hatása miatt az aktív életmódot folytatók gyakran szednek esszenciális zsírsavakat tartalmazó kiegészítőket, hogy pótolják a táplálkozási hiányosságokat és elősegítsék az optimális teljesítmény és egészségi állapot elérését.

Az omega 3 megőrzi az ízületek és kötőszövetek egészségét azzal, hogy csökkenti a gyulladásokat és hidratáltan tartja a szöveteket.

Az ingerületátvitel támogatásával segíti elő agyműködésünket. Az omega 3 az idegsejtek membránjainak legfontosabb építőeleme.

idegsejtomega3.jpg

A jó látáshoz a szem retinájának különösen fontos az omega 3 zsírsavak, javítják a szem hajszálereinek a vérellátását, és jót tesznek a szív ereinek is. A szívbetegségek esélyét csökkentik az omega 3 zsírsavak. Alacsonyan tartják a koleszterin szintet, csökkentik a magas vérnyomást, segítenek megőrizni az erek rugalmasságát, védik őket a gyulladásoktól, elősegítik a jó vérkeringést.

Az omega 3 zsírsavak építik fel az agy szürkeállományának nagy részét és az agy táplálékául is szolgálnak. 1995-ben először fogalmazták meg amerikai kutatók, hogy az omega 3 hiánynak szerepe lehet a depresszió, a mániás depresszió és a szülés utáni depresszió kialakulásában.

A bejegyzés trackback címe:

http://omega3.blog.hu/api/trackback/id/tr717273783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

BIO EGÉSZSÉG BIOBOLT

 

Elérhetőségek:

https://multi-vitamin.hu/

Az omega3 zsírsavak elősegítik a normális vérnyomás megőrzését. A telített zsírsavak többszörösen telítetlenekkel való helyettesítése az étrendben kedvezően befolyásolja a vér összes és LDL koleszterin szintjét.

 

Megtekint►►

A többszörösen telítetlen zsírsavak közül az EPA és a DHA hozzájárulhat a szív megfelelő működéséhez.

 

Megtekint►►